tisdag 8 oktober 2013

Ursäkta.

Ursäkta men nu tänker jag avreagera mej här.

Satans helvetes jävla skit
jag vill ju bara vara nära
fittus jäkla ballsugarhjärna
Förihelvete låt mig vara där
FAN FAN FAN
kom int satan o tyck synd om mig
...då börjar jag bara gråta

Jå, hej jag är lite emo just nu
Jå, hej det får de inbillade bloggläsarna leva med
Jå, hej jag orkar int satan att vara borta därifrån

Det är som ett satans tomrum inom mej
Jag har fan outer space i min mage.
så känns det.
Det är förjävligt

Jag tänkte på en grej idag, då jag stod där utanför...
Varför i hela satans världen måste det här vara en del av att växa upp
Varför i hela satans skitkretslopp måst alla gå igenom något sånt här för att bli en hel individ.
De säger ju så, att sånthär gör en hel, sånthär gör en stark och till en bättre människa.

fan heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar