onsdag 18 april 2012

Onsdag, mitt i veckan

Mitt i skolveckan alltså.

efter gymnasietimmen for jag till cityloppis. Hittade en 60/70-talsröd skål och en stickatröja. Jippi!
Kl. 21:00 ikväll ska jag infinna mig vid studion och där kommer jag sitta taskigt länge!

Jag har beslutsångest. Jag har kläder som jag vill sälja så billigt att man nästan får pengar på köpet.
Det är inte där ångesten håller hus
Men jag är i valet och kvalet när det gäller marknadsföring. Vill ni att jag lägger upp bilder på plaggen på bloggen? Nån av er kanske är intresserade?

feedback tack!

Förresten... Kort eller långt hår i fortsättningen?


3 kommentarer:

  1. JA VILL KÖPA DINA FUCKING KLÄDER PERKELE!!!!
    // GZËNI

    SvaraRadera
  2. Å DU E FIN I BÅDA! FÖ DU E SNYGG SÅFAN!
    // GZËNI

    SvaraRadera
    Svar
    1. najs :D
      Men ja kan ju int ha både långt o kort på samma gång ju!

      Radera