måndag 2 april 2012

Fredlig måndag

Det var första april igår. Förhoppningsvis lurade jag er med mitt sanslöst dåliga aprilskämt.
Jag skäms nästan. Mammas vas är alltså INTE stulen, inte något annat heller!

Nåväl, Andra april är det idag och de dåliga skämtens dag är blott historia. Det är måndag men jag har ingen skola, meh. Känns inte som veckodag, irriterar mig nästan!

har drömt kusliga drömmar inatt, så jag försökte  sova lite extra imorse. Det resulterade i att jag vaknade av Alarmet som stan sänder ut kl. 12:00. De provar väl krigsalarmet om jag inte har helt fel.
Hur som helst hade jag ännu min hemska dröm i färskt minne så jag blev lite haj för en microsekund!

Nu, efter en amerikansk frukost, känner jag mig lite rastlös. Ingen måndag utan skola!













Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar